REGULAMIN KORZYSTANIA Z PAWILONU KOMPLEKSU
REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWEGO RESORTU PIASECZNO

Szanowni Państwo ! Serdecznie witamy !

Mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu uda się nam zapewnić Państwu pełne zadowolenie i satysfakcję z wypoczynku w naszym resorcie a jednocześnie umożliwi jego sprawną organizację.

  1. Pokój w pawilonie wynajmowany jest na doby;
  2. W cenę pokoju wliczone jest śniadanie;
  3. Doba trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 dnia następnego. Meldowanie gości odbywa się od godziny 15.00;
  4. Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości, paszportu lub prawa jazdy ( dzieci legitymacja szkolna).Gość hotelowy powinien określić czas pobytu najmując hotel i uregulować należność z góry za cały okres lub zagwarantować płatność kartą kredytowa;
  5. Jeśli gość nie określił czas pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedna dobę;
  6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Możliwość przedłużenia pobytu uzależniona jest od innych rezerwacji i nie jest zagwarantowana.
  7. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę oraz udostępniać pokoju osobom nie zameldowanym,
  8. Pawilon świadczy usługi zgodne ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję;
  9. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób odwiedzających go;
  10. Pawilon zapewnia:
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę
    • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych drobnych napraw
  11. Pawilon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub starty materialne gości;
  12. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzać zamknięcie drzwi, okien oraz wyłączać światło i inne urządzenia elektryczne. W przypadku nie zastosowania się do tego, obsługa Resortu ma prawo wejścia do pokoju w celu wyłączenia tych urządzeń;
  13. Osoby zameldowane w pawilonie nie mogą przyjmować gości;
  14. W pawilonie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano;
  15. Nie należy przenosić wyposażenia pokoi bez wcześniejszego powiadomienia o tym Recepcji.;
  16. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju;
  17. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, a w pokojach zainstalowane są czujniki wykrywające dym i uruchamiające system alarmowy;
  18. Pawilon może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu pawilonu lub gości albo szkodę na osobie gości;
  19. Restauracja czynna jest w godzinach 70.00-22.00;
  20. W przypadku nie zastosowania się do poleceń kierownictwa, obsługi i niniejszego regulamin, Dyrekcja Resortu ma prawo do natychmiastowego wydelegowania- usunięcia osób nie przestrzegających regulaminu bez możliwości domagania się zwrotu pieniędzy;

Serdecznie dziękujemy

Dyrekcja Resortu