REGULAMIN KORZYSTANIA Z KEMPINGU KOMPLEKSU
REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWEGO RESORTU PIASECZNO

Szanowni Państwo ! Serdecznie witamy !

Mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu uda się nam zapewnić Państwu pełne zadowolenie i satysfakcję z wypoczynku w naszym resorcie a jednocześnie umożliwi jego sprawną organizację.

  1. Przybywający na teren campingu zobowiązani są dokonać formalności meldunkowych w recepcji i zostawić co najmniej jeden dowód tożsamości oraz z góry uregulować należności z tym związane. Po otrzymaniu rachunku oraz identyfikatoru należy zachować je do końca pobytu i uznać za kartę pobytu;
  2. Miejsce kempingowe określane jest przez pracownika resortu;
  3. Doba noclegowa trwa od 14.00 do 12.00 dnia następnego;
  4. Po upływie doby noclegowej korzystający z kempingu mają obowiązek zgłosić swój wyjazd, a w przypadku chęci przedłużenie należy poinformować recepcję Resortu co najmniej 1 dzień wcześniej;
  5. Przed opuszczeniem terenu kempingu należy sprzątnąć zajmowane przez siebie miejsce, śmieci wynieść do pojemników na odpady;
  6. Osoby dewastujące sprzęt, wyposażenie, budynki, otoczenie ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody;
  7. Na terenie kempingu zameldowani goście bezpłatnie mają do dyspozycji:
    • ujęcie wody,
    • oświetlenie,
    • kosze na śmieci,
    • pole jest w pełni oświetlone,
    • parking,
    • zespoły sanitariatów : toalety, prysznice, umywalki, lustra, ciepła i zimna woda, toalety i prysznice dla niepełnosprawnych, zmywalnie naczyń, pralnie.
  8. Na terenie kempingu zameldowani goście odpłatnie mają do dyspozycji:
    • dostęp do energii elektrycznej,
    • parking,
    • pralnia,
    • jachty, katamarany, łodzie, rowery,
  9. Na terenie pola kempingowego zabrania się:
    • wycinania krzewów, drzew i gałęzi, kopania dołów i rowów,
    • zaśmiecania i zanieczyszczania terenu pola kempingowego,
    • palenia ognisk po za wyznaczonymi do tego celu miejscami,
    • okopywania namiotów,
    • niszczenia urządzeń, wyposażenia oraz budynków znajdujących się na terenie pola kempingowego,
    • uciążliwego grillowania i zadymiania sąsiednich miejsc campingowych;
  10. Obowiązuje przestrzeganie ciszy nocnej od poniedziałku do piątku w godzinach 23.00-6.00 natomiast w sobotę i niedzielę w godzinach od 1.00-7.00;
  11. W porze nocnej należy zachowywać się tak aby nie zakłócać spokoju sąsiadom;
  12. Resort nie odpowiada za zgubione lub skradzione wartościowe przedmioty pozostawione na terenie pola kempingowego;
  13. W razie jakichkolwiek uchybień lub spostrzeżonych zagrożeń wszelkie informacje kierować proszę do obsługi resortu;
  14. Na terenie Resortu goście zobowiązani są do przestrzegania kultury osobistej i zasad współżycia społecznego;
  15. Osoby nie przestrzegające powyższego regulaminu zostaną wydalone bez możliwości powrotu.
  16. W przypadku nie zastosowania się do poleceń kierownictwa, obsługi i niniejszego regulamin, Dyrekcja Resortu ma prawo do natychmiastowego elegowania- usunięcia osób nie przestrzegających regulaminu bez możliwości domagania się zwrotu pieniędzy.

Serdecznie dziękujemy

Dyrekcja Resortu